Sotsiaalmeedia turundus ja haldus

Kas oled mõelnud, kuidas leida seda kõige tabavamat reklaamsõnumit oma toote või teenuse reklaamimiseks? Selleks on ideaalne vahend sotsiaalmeediaturundus – Facebooki ja Instagrami reklaamid koos kõigi lisavõimalustega.

4 põhjust olla sotsiaalmeedias leitav

  • 95% 18-35 aastastest sotsiaalmeedia kasutajatest jälgivad vähemalt ühte brändi (MarketingSherpa).
  • Samast vanusegrupist 43% ütlevad, et lemmikbrändide jälgimise põhjuseks on huvi osta nende tooteid.
  • 74% Facebooki kasutajatest on vanuses 18-44 – tegu on sellele vanusegrupile info levitamiseks efektiivse kanaliga.
  • Sotsiaalmeedias turundamisel on Eestis suur potentsiaal – 45% elanikkonnast on aktiivsed sotsiaalmeedia kasutajad (We Are Social).

Facebooki ja Instagrami turunduse eelisteks on täpne sihtimine madala kuluga

Reklaamide õige sihtimine toob parimad tulemused, sest reklaame näevad ainult potentsiaalsed kliendid. Lisaks premeerib Facebook täpselt sihitud ja nägijale olulisi reklaame ka soodsama klikihinnaga. See tähendab madalamat reklaamikulu. Näiteks beebitoodete reklaame on võimalik sihtida ainult noore lapsega emadele või raamatupidamisteenuse reklaame saab sihtida ettevõtete omanikele. Füüsilise asukohaga äri või poodi saab aga reklaamida soovi korral vaid neile, kes elavad selle läheduses.

Igas suuruses reklaamikampaaniad koos kujundustöödega meilt

Alustades ühte-kahte teenust tutvustavast reklaamikampaaniast ja lõpetades Eesti suurimate ettevõtete aitamisega oleme tuttavad igas mahus kampaaniate toimimisega. Tiigervisioon aitab sind ka reklaamidele ja bänneritele vajalike kujundustöödega – saad kõik vajaliku ühest kohast.

Tegeleme algusest lõpuni kõige vajalikuga

Viime turunduskampaania sotsiaalmeedias – Facebookis ja Instagramis – läbi algusest lõpuni koos kõige vajalikuga. Heade tulemuste tagamiseks lisame teie esmasele visioonile reklaamiagentuuri teadmised ja kogemused. Valmistame ette ja testime mõtestatult mitut erinevat reklaamsõnumit, millest selguvad kõige efektiivsemad.

Sotsiaalmeedias reklaamimise eelised raadio- ja telereklaamide ees

Sotsiaalmeedias saab kiirelt ja suhteliselt soodsalt testida erinevaid lähenemisi. Raadio- ja telereklaamide valmistamine ja eetrisse saatmine on sotsiaalmeedia turundusega võrreldes oluliselt kulukam, seetõttu on vaja nende sisus ja sõnumis kindel olla. Mõtestatult reklaamimine sotsiaalmeedias on hea võimalus testida erinevaid lähenemisi ning saada potentsiaalsetelt klientidelt vahetut tagasisidet. Ka Facebook Analyticsi kaudu saadud tagasiside aitab leida erinevate ideede hulgast kõige efektiivsemat sõnumit, mida kasutada teistes kanalites – näiteks väli-, raadio- või telereklaamis.

Efektiivse kampaania planeerimine on lihtne

Siin on lühike ülevaade üldistest tegevustest iga kampaania korral. Vastavalt sinu eesmärkidele valmib nende baasil rätseplahendus.
  • Algul tutvume sotsiaalmeedia konto senise ajalooga ning vajadusel seadistame vahendid selle paremaks jälgimiseks. Nii leiame õige turusegmendi juba olemasolevate andmete alusel.
  • Seadistame parimate tavade järgi Facebook Pixel’i ja Business Manageri halduri.
  • Koostame erinevad reklaamtekstid, mis kõnetavad soovitud klienti.
  • Lähtuvalt müügitekstidest tegeleme kujundustöödega, arvestades brändi CVI-d. Nii valmivad sotsiaalmeediasse sobivad visuaalid koos tekstidega.
  • Alustame kampaaniaga ja aktiveerime reklaamid. Suuname reklaamid valitud kanalis soovitud sihtrühmale. Seadistame reklaamid jooksma soovitud kellaaegadel ja asukohtades.
  • Hoiame tulemustel jooksvalt pilku peal ja muudame saadud tagasiside alusel lähenemist.
  • Igas reklaamikampaanias testime mitme erineva sõnumiga reklaami, et leida seda kõige toimivamat.
Teeme kampaania jooksul vahekokkuvõtteid ja lõpus põhjalikuma kokkuvõtte. Nii on selge, missugused reklaamid olid efektiivsemad ja kuhu edasi keskenduda.

Hinnastamise loogika ja eelised

Erinevalt paljudest teistest hinnastab Tiigervisioon oma teenuseid tunnihinnaga. Nii maksad vaid töö eest, mis päriselt tehtud saab. Iga kampaania haldamine on erineva töömahuga. Tööde maht sõltub suuremal määral kujundustöödest ja erinevate lähenemiste testimisest. Võta ühendust ja arutame, kuidas saame sulle digimaailmas kasulikud olla.