Lisaks kujundustöödele, raadio- tele- ja välireklaamidele ning erinevatele loovlahendustele tegeleme igapäevaselt ka vajaliku sisu loomisega.
Sisuloome on enamasti eesmärgipäraste tekstide kirjutamine erinevate kanalite tarbeks, ent siia alla käivad ka visuaalid, raadio- ja telesisu reklaamide näol ja palju muud.
Koostame mõjusate sõnumitega tekstid või muu lahenduse vastavalt projekti, ettevõtte või kampaania eesmärkidele..
Saame sind aidata turunduseesmärke teenivate sõnumite väljatöötamise ja sõnumitest lähtuva sisuloomega igas võimalikus vormis ja reklaamikanalis.
Kõik algab planeerimisest
Ka sisuloome osas on edukate projektide võti täpne lähteülesanne. Me ei oota, et sul kliendina on sisu plaan viimse detailini paberil.
Küll võiks enne meie esmast kohtumist läbi mõelda soovitud lõppeesmärgi(d).
Võta ühendust ja arutame, mõtleme kaasa, mida ja kuidas tasub edasi teha soovitud lõpptulemuse nimel.
Reklaami- ja imagokampaaniate terviklik sisuloome
Kui tekst ja sõnum on juba olemas, siis kuidas see erinevatesse kanalitesse adapteerida?
Iga reklaamikampaania vajab tekste kasutamiseks erinevatel viisidel. Sõnumi efektiivseks edastamiseks tuleb arvestada ka kanalipõhisusega.
Näiteks võivad erineda tekstid tekstireklaamidel mõne portaali infotulbas oluliselt sellest, mida copywriter esialgu ette nägi – põhjuseks lihtsalt piiratud pinna suurus ja teksti maht – eesmärgiks ju ikkagi sõnum õiges kanalis võimalikult efektiivselt kohale viia.
Mõne suurema jaekaubandusettevõtte reklaamikampaaniasse kuuluvad tõenäoliselt ka kliendilehed, POS (point of sale) materjalide ning tele- ja raadioreklaamide müügipakkumistele sisu loomine.
Tiigervisioon on aidanud sisuturunduse kirjutamisega erinevaid väiksemaid kliente, kelle sooviks on paari-kolme artikliga endast maailmale jälg maha jätta, ning ka suuremaid kliente, kel on vaja mitmete kuude jooksul 10+ sisuartiklit kuus, valdkonnaspetsiifilisel teemal.
Sisuturundus ja veebitekstid
“Keegi ei loe reklaame. Inimesed loevad, mis neile huvi pakub ja vahel on selleks reklaam.”
Howard Gossage, reklaamiinnovaator ja copywriter.
Sisuturundus pakub väärtust veebi- ja trükireklaamis
Ühe viimaste aastate trendina on reklaamimine meediaväljaannetes ja veebis liikumas lugejale kasulike artiklite ja muus vormis sisu avaldamise suunas, kuhu on näpuotsaga lisatud reklaami.
Kvaliteetne sisuturundus keskendub ennekõike klientide vajadustele ja pakub kasulikku infot, äratades nii usaldust olemasolevate ja potentsiaalsete klientide hulgas.
Otsingumootoritele optimeerimisest
Veebis kasutatavad tekstid on olulised kahele sihtgrupile – lugejatele ja otsingumootoritele.
Lugejaid kõnetab teksti sisu ja sõnum, otsingumootorid soovivad näha teksti vormindamist vastavalt SEO ehk otsingumootoritele optimeerimise tavadele.
Muide, SEO parimad tavad tagavad ka hea kasutuskogemuste klientidele nii arvutis kui mobiilis tekste lugedes.
Otsingumootoritele vormindatud ja toimetatud tekstiga veebilehekülgi premeeritakse parema kohaga otsingus, mis omakorda toob lehele rohkem tasuta külastajaid otsingust.
Kui detailsed peaksid olema sisutekstid?
Soovitatava sisuloome detailsus sõltub avaldamise kohast ja sihtgrupist.
Enamasti, aga mitte alati, luuakse sisutekste alles valdkonda avastavatele klientidele. Kümneartiklilist kampaaniat planeerides tasub neist enamik pühendada valdkonnas uuele kliendile väärtuse pakkumisele – sissejuhatavad tekstid viitavad veebilehele, kus asuvad eksperttekstid. Iga sisukampaania on rätseplahendus sõltuvalt reklaamitavast ja eesmärkidest.
Teadlikumad kliendid ootavad nüansse
Teadlikumad kliendid on valdkonnas pakutavate teenustega juba kursis. Neid kõnetavad eksperttekstid, mis avavad teemat sügavuti. Sellised tekstid toovad esile nüansse, millele valdkonnaga alles tutvuv inimene enamasti veel tähelepanu ei pööra.
Eksperttekste aitame koostada kas kliendi ulatusliku sisendi alusel, või kaasates kirjutamiseks selles valdkonnas kogemusega spetsialiste oma partnerite hulgast.
Potentsiaalsed kliendid otsivad võimalusi ja lahendusi
Potentsiaalsed, valdkonda alles avastavad kliendid ootavad tekstidest vastuseid teistsugustele küsimustele, kui valdkonna professionaalid.
Juhtub pigem tihti, et pikaajalise kogemusega oma ala spetsialistidele on väljakutseks asetada end valdkonda avastava kliendi asemele, kes ootab reklaamist ehk teistsuguseid vastuseid, kui juba valdkonnas kogenud inimene.
Selliste tekstide koostamisel on vaja vähemal määral sisendit. Tõenäoliselt oskame ise end valdkonnas alustaja rolli mõelda, lisame reklaamiagentuuri aastatepikkused kogemused ja peatselt saavad valmis oma eesmärke teenivad tekstid.
Sisu teksti, pildi, video ja heliklippidena Tiigervisioonilt
Saame aidata sisuloomega üksikute artiklitena või suuremate kampaaniate korral kõige vajalikuga – tele-, raadio-, trükireklaami ja digimeediaga.