Raadioreklaamide tootmine

Aitame sul jõuda esmasest reklaamiideest valmis klipini, hallates professionaalselt kogu tööprotsessi.

Raadio on endiselt populaarseim vahend muusika kuulamiseks

Kantar Emori uuringu tulemustest selgub, et autoraadiod ja raadiod üleüldiselt on enimkasutatud vahendid muusika kuulamiseks (uuringu raport on allalaetav siit). Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud raadiot talveperioodil keskmiselt 3 tundi ja 27 minutit päevas.

Mis on raadioreklaamide eelised?

  • Erinevalt telereklaamidest, trükireklaamidest või sotsiaalmeediast ei ole raadio kuulamine seotud kindla kohaga ruumis, raadio loob helifooni muude tegevuste ajal.
  • Raadioeetris on korraga üks sõnum. Hetkel mängitav lugu või reklaam ei võistle selles hetkes teise segajaga kuulaja tähelepanu eest.
  • Samuti asub raadio ise kuulajast enamasti eemal, ning iga reklaami või loo tõttu ei vahetata koheselt raadiojaama.

Korduvat reklaamsõnumit märkab iga kuulaja.

Mille reklaamimiseks vajad raadioklippi Sina?
Kas soovid klipiga tutvustada kampaaniat?

Võta meiega ühendust ja räägi oma mõtetest. Tõenäoliselt saame abiks olla.

Raadio loob meeleolu praktiliselt kõikjal

Autodes kuulatakse raadiot enim tipptundide ajal. Hommikul tööle sõites loob helitaust ja saatejuhtide arutelu meeleolu päeva alustamiseks. Õhtul töölt koju sõites aitab taas raadio päevast lõõgastuda. Lisaks mängib raadio tihti taustaks kodudes ja kõikvõimalikel töökohtadel.

Õige sihtrühm märkab korduvaid reklaame

Igal raadiojaamal on erinev ja jaamale truu kuulajaskond. Nii saab oma sõnumi reklaamiga viia soovitud sihtrühmani. Parima tulemuse tagab reklaamide kordamine päeva lõikes ning pikema perioodi jooksul. Paar-kolm korda eetrisse lastud reklaamsõnum võib jääda muude asjade vahel kuulajatele märkamata. Märgatakse korduvaid ja selgeid sõnumeid, mis kõnetavad kuulajat.

Millest koosneb hea raadioreklaam?

Meeldejääv reklaam raadios on lühike, ühe-kahe selge sõnumiga ja sisse loetud sobiva häälega. Nagu igas teises reklaamiski, sisaldub hea reklaami lõpus üleskutse järgmisele tegevusele.

Näiteks on võimalik reklaamitavat toodet-teenust esile tuua läbi igapäevaste olukordade ja vestluste, mis tekitavad samastumise igas kuulajas.

Iga sekund on oluline

Reklaami pikkust raadios mõõdetakse sekunditega, mis esitab selle loomisele väljakutse – kuidas anda idee edasi võimalikult lühidalt ent samas meeldejäävalt? Siinkohal on abiks Tiigervisiooni kogenud copywriter’id.

Sisselugeja hääl ja helitaust loovad terviku

Reklaami sisselugeja tasub valida vastavalt reklaamitavale sõnumile – ta peab oma hääle ja tajutava olekuga kõnetama sihtrühma. Lisaks sisselugejale tekitavad kuulajates emotsioone kasutatud muusika või taustahelid, seetõttu on oluline samavõrd mõelda ka reklaami helitaustale. 

Selge sõnastuse kunst

Üheselt arusaadav ja selge reklaam annab enamasti kavalast sõnademängust parema tulemuse, sest kuulajate kogu tähelepanu ei ole tõenäoliselt raadiol.

Sõnumi kordused reklaamis

Parimate tavade kohaselt on lühireklaamis üks või kaks läbivat sõnumit, mida korratakse nii reklaami alguses kui ka teist korda kokkuvõtlikult lõpus. Nii saab edastatud selge sõnum mitmel eri viisil. Samuti on raadioreklaami lõpp hea koht ettevõtte nime kordamiseks, aidates tõsta brändi teadlikkust.

Lisage konkreetne üleskutse ja mõõtke reklaami tulemuslikkust sooduskoodi või-pakkumisega

Iga reklaami teeb tulemuslikumaks üleskutse lisamine järgmiseks sammuks, mida saab reklaami kuulaja kohe edasi teha. Näiteks külastada reklaamitud asutust või e-poodi. Soovides otseselt mõõta reklaamide tulemuslikkust, tasub igas reklaamis tutvustada ainult ühte kindlat (soodus)pakkumist või piiratud ajal kehtivat sooduskoodi. Nii saab klienditeenindaja või e-pood jälgida, kui palju reklaamitud pakkumist kasutatakse.

Küsige raadioreklaami või kampaania terviklahendust

Tiigervisioon saab sind aidata mitte ainult raadioreklaamiga, vaid suuremate kampaaniate korral ka kõige muu vajalikuga – tele-, raadio-, trükireklaami ja digimeediaga. Kirjuta meile!