Maxima hinnaliidriks!

Erinevates ostukorvi maksumuste edetabelites troonis Maxima juba pikka aega esikohal, kuid maineuuringute järgi peeti jaeturu hinnaliidriks endiselt ühte konkurenti. Mida teha, et ratsionaalne argument – Maxima on olnud mitmete turu-uuringute järgi faktiliselt soodsaim ostukorvi pakkuja – oleks korrelatsioonis ostjate emotsionaalse arusaamaga?

Kommunikatiivseks ülesandeks oli tekitada Maximale hinnaliidri kuvand

Mida selleks tegime?

Kuigi soodushindu pakkusid kõik Maxima kauplused erinevatele toodetele ja tootesegmentidele igapäevaselt, siis hinnaliidri kuvandi loomise strateegia aluseks sai “pideva soodsa hinna kampaania.” Uskusime, et lihtsalt „selle nädalalõpu allahindlus“ on piisavalt üldine, et ei ole vahet, kas seda teeb Maxima või keegi konkurentidest. Seetõttu hakkasime looma selgelt eristuvaid ning äratuntavalt Maxima käekirja järgivaid soodushindade kampaaniaid.

Reklaamiideed ja teostus

Mõtlesime välja kümneid erinevaid reklaamiideid ja erinevaid kommunikatsioonilahendusi, mille seast valisime pärast mõningast testimist ja analüüsi endi arvates efektiivsemad ja viisime need ellu.

Tõime vähem, kui aastase perioodiga turule viis erinevat Maxima sooduskampaaniat. Kui nädala lõpus olid meil üldised „soodushinnad,“ siis nädala sees olid omakorda erinevad kampaaniad:

  • Eesti Parim Hind
  • Revolutsioon
  • Ostupäevad
  • jne

Nii tekkis olukord, kus igal ajahetkel oli kauplustes käimas mõni erineva motoorika, nime ja kujundusega sooduskampaania. Katkematu sooduskampaaniate jada kutsus lõpuks esile ka soovitud muudatuse tarbija arvamuses – Maximast sai tarbijaküsitluste järgselt hinnaliider!