Hansavesti rahvusvahelised värbamiskampaaniad

Kuidas leida napilt kahekuulise kampaaniaga tööle 70+ väljaõppinud ja motiveeritud ning kõrge kvalifikatsiooniga keevitajat? Meie hea klient Hansavest aitab! Nemad aitavad sõltumata riigist leida inimestel nende oskuseid väärtustava töö ja panustavad väga palju nii inimeste koolitusse kui turvalisusesse.

Meie tööks jäi kandidaatide leidmine

Sihtriikideks valisime Läti ja Ukraina. Mõlemas riigis on pikad keevitust kasutava tööstuse traditsioonid ja eeldus meile sobivate inimeste leidmiseks piisavalt suur.

Esmalt lõime märksõna analüüsil ja SEO parimaid tavasid järgiva kodulehe, kus püüdsime koondada kogu potensiaalseid kandidaate huvitada võiva info – alates Eesti kui sihtriigi elu ja olu kirjeldusest kuni pakutavaid elamistingimusi näitavate videodeni. Eesmärgiks vähendada kanditaatide hirme ja luua asjakohase infoga usaldus.

Kampaania lühikirjeldus:

Google Search Ads, Google GDN, FB Lead forms ja FB postituste abil tekitasime liikluse, millise suunasime kodulehel olevatele maandumislehtedele.

Maandumislehel edastab inimene oma kontaktandmed ja eelistused.

Siit võtab üle Hansavest, tegeledes huvitunud inimesega kuni tööle vormistamise ja suunamiseni – ning ka sealt edasi.

Kokku on kodulehe kaudu enda CV saatnud 3396 inimest.

Neist hetkel Eesti tööl ca 80.
Kõik see tundub esmapilgul lihtne ja kopeeritav, eks 🙂

Kui aga soovite teha midagi sarnast teha ja soovite vältida kõiki neid karisid ja üllatavaid takistusi, millega meie kokku puutusime, võtke meiega julgelt ühendust!