Glassdrive’i kampaania “Kingitus taevast”

Saint-Gobaini kontserni kuuluv autoklaasidega tegelev ettevõte Glassdrive otsis võimalust teiste samas segmendis tegutsevate firmade vahelt eristumiseks. Projekti eesmärgiks oli luua julgelt eristuv reklaamikeel, mis kõnetaks iga autoomanikku.

Keskendusime spontaanse tuntuse suurendamisele ja otsustasime olla julged. Keskmiselt tekib autoomanikul tarvidus klaasiprobleemiga tegeleda iga kolme aasta järel seega on äärmiselt oluline olla sellel hetkel neil meeles. Otsustasime hoiduda igavast ja tehnilisest kõnepruugist ning kõnetada klienti otse ja meeldejäävalt!

Kampaania perioodil suurenes 1202 lühinumbrile helistamine üle 35% ja kodulehe kaudu tehti broneeringuid umbes 30% rohkem. Lisaks kuulsime positiivset tagasisidet klientidelt.