Eesti Juustu kaubamärgi turundamine

KLIENT: Estover OÜ

Selle projekti puhul oli eesmärgiks kinnistada Eesti Juustu kaubamärk tarbija teadvuses tootjafirmaga Estover ja teha seeläbi kopeerijate elu raskemaks.

Otsustasime korraldada tarbijamängu, milles osalejate vahel loositi välja 1000 kg Eesti Juustu. Auhinna võitmiseks polnud tarvis toodet osta, piisas viiele Eesti Juustu puudutavale küsimusele vastamisest. Sidumaks kaubamärki tootjaga, koondati eelnevalt kõik Eesti Juustuga seotud faktid ja lood leheküljele www.eestijuust.ee. Küsimustele vastamine oli võimalik alles pärast Eesti Juustu ajalugu tutvustava video läbivaatamist ja info omandamist.

Stopperiga aega võttes kulus leheküljel oleva infoga tutvumiseks, küsimustele vastamiseks ja ankeedi täitmiseks kokku umbes seitse minutit. Selle aja jooksul luges ja jättis tarbija meelde tootja ja kaubamärgiga seotud fakte 🙂 Kommunikatsioon toimus läbi tootepakendile lisatud kleebise ja vähese printreklaami. Pooleteisekuulises kampaanias osales kokku ligi 40 000 inimest ja laiali jagati 1000 kg juustu.